Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Filou Lorijn - WaarBenJij.nu Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Filou Lorijn - WaarBenJij.nu

Een goede voorbereiding is het halve werk!

Door: Filou de Lorijn

Blijf op de hoogte en volg Filou

29 Juni 2015 | Nederland, Nijmegen

Dag allemaal!

Ik maak deze reisblog aan om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen tijdens mijn stage en reis in Vietnam. Op de afteller is te zien dat ik maar liefst over 65 dagen, 1 uur en 43 minuten vertrek. Oftewel: over iets meer dan twee maanden zit ik samen met Inge in het vliegtuig op weg naar ons avontuur. Maar voordat we daar zijn, valt er nog een hoop te regelen. Om je een beetje een idee te geven, hier een overzicht van mijn to-do lijstje:

[] Visum regelen
[] Pasfoto's maken
[] Creditcard aanvragen
[] Vodafone stopzetten.

Inge en ik vliegen trouwens op zaterdag 5 september 2015 van Schiphol naar Guangzhou (China) waar we vervolgens doorvliegen naar Hanoi. Hanoi is de hoofdstad van Vietnam en ligt in het noorden van het land. We gaan daar stage lopen in een organisatie genaamd Hope Center. Hier krijgen +/- 60 kinderen van 3 tot 12 jaar met autisme, syndroom van down en cereberale parese onderwijs. Onze taak is om mee te werken in de organisatie en vooral ook om onze kennis over te dragen aan de medewerkers. Voor de Kerst nemen we afscheid en dan hebben we nog iets meer dan twee weken om het land verder te verkennen. Ik heb er zin in!