Filou in Vietnam - Reisverslagen van Filou de Lorijn - WaarBenJij.nu Filou in Vietnam - Reisverslagen van Filou de Lorijn - WaarBenJij.nu

Filou in Vietnam

Inmiddels zit ik in het vierde jaar van mijn studie Pedagogiek. Van september 2015 tot januari 2016 volg ik de minor International Sustainable Development Cooperation. Oftewel: samen met mijn reismaatje Inge woon ik vier maanden in Vietnam om daar stage te lopen en later het land door te reizen! :-D

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Mama in Vietnam!

08 December 2015

Dag huis, stage en kindertjes.. hallo backpack!

10 November 2015

De laatste loodjes

20 Oktober 2015

Halong Bay en een weekend met Ee!

05 Oktober 2015

50 tinten groen, onderzoek als een speer en meer!
Filou

Dag allemaal! Inmiddels zit ik in het vierde jaar van mijn studie Pedagogiek. Van september 2015 tot januari 2016 volg ik de minor International Sustainable Development Cooperation. Oftewel: samen met mijn reismaatje Inge woon ik vier maanden in Vietnam om daar stage te lopen en later het land door te reizen! :-D

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9607

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 12 Januari 2016

Filou in Vietnam

Landen bezocht: